Translokation for 9. årgang
Torsdag d. 25. juni blev der afholdt translokation for 9. klasserne.
Som det fremgår på billederne var det en festlig og højtidelig dag.
Elevrepræsentanter fra 9.abc holdt flotte og rørende taler, som gjorde stort indtryk.
Eleverne fik uddelt afgangsbeviser, og skolelederen holdt afgangstale. Efterfølgende var der afsked og hygge i skolegården.
Skolen ønsker god vind fremover til alle de skønne unge mennesker.